Nog even in Friesland...

23 november 2014 - Franeker, Nederland

Gisteren deed iedereen zijn eigen ding met de gastfamilies. De leerkrachten bezochten het indrukwekkende planetarium van Eise Eisinga en het stadje Leeuwarden. Toevallig liepen Ella en Luna de 5 achtergekomen juffen tegen het lijf op de intrede van de Sint in Tzummarum.
Straks gaan we nog even naar Harlingen, een havenstadje. Bram komt ook naar daar met zijn gezin. Luna en Ella gaan we 'thuis' ophalen tegen kwart voor één! Daarna rijden we nog 4 uurtjes, back to Belgium. Naar onze eigen thuis met een valies vol onvergetelijke ervaringen! Tot straks, op ons Droomschip!

1. Jonas:
    23 november 2014
    We kijken er al naar uit om jullie terug zien. Bedankt voor de reisverhalen en vele foto's. Zo hebben wij er van hieruit ook van genoten :-)
  2. Sandra:
    We can't wait!! xxx
  3. Natasja:
    23 november 2014
    Wij vonden het ontzettend gezellig dat Bram bij ons was en we zijn blij dat jullie veilig thuis zijn gekomen. Wij vonden het een hele leuke ervaring en ontzettend leuke week, we missen Bram wel een beetje hoor juffen en leerlingen bedankt voor deze onvergetelijke week.
  4. Droomschipgoeseurope:
    25 november 2014
    Ook wij genieten nog na! Gisteren vertelden de kinderen in de vertelkring 's morgens en bij de blog... Ze hebben er echt van genoten! Merci!!! Groetjes van 't Droomschip