Dag één in Mol!

25 september 2014 - Geel, België

Deze morgen ontmoetten we 4 tevreden meisjes op de speelplaats die al heel wat te vertellen hadden over hun eerste avond bij hun gastgezin. Lovely en Liza moesten al om 6u opstaan en aten gisteren een echte Amerikaanse hamburger. Lien leerde krullen in haar haar leggen met nat WC-papier en Magali leerde al heel veel Engels door spelletjes te spelen met haar gastgezin.
De kinderen gingen mee naar de klas met hun gastkindje deze morgen en daarna mochten we naar een mooi, grappig en leerzaam toneel luisteren en kijken, gespeeld door 15 leerkrachten in verschillende talen: Ests, Frans, Engels, Duits, Nederands en Spaans. Daarna gingen de kinderen opnieuw naar de klas. Rond de middag wandelden we allemaal naar de kantine voor een lekker middagmaal. Kijk maar naar de foto's. In de namiddag deden de kinderen workshops drama, koken, spelletjes en wetenschap. Straks gaan ze terug met de families naar huis.

1. Goedele:
    25 september 2014
    Leuke foto's en merci om speciaal één voor Surya te nemen. Hij zal super blij zijn morgen. Hij is nu ook op tweedaagse met school. Heel veel groetjes en geniet met volle teugen.
  2. Karen:
    26 september 2014
    Superleuk! Geniet ervan en veel plezier :)
    gr