We zijn vertrokken en ondertussen ook aangekomen!

11 maart 2015 - Ankara, Turkije

Om iets voor 4 uit de veren, vlot naar Zaventem gereden. Ingecheckt en gewacht op de spannende telefoon van radio 2. Bedankt aan alle luisteraars, die ook massaal reageerden! Super! Op naar 't vliegtuig, vlotte vlucht met lekkere maaltijd! Geld gewisseld op de luchthaven van Istanbul. Voor 20 euro kregen we 52 lira. Dan even Istanbul gezien vanuit de lucht en richting Ankara gevlogen. We zagen veel heuvelachtige, uitgestrekte, dorre, verlaten gebieden. Veilig geland in Ankara, waar het opvallend rustig en leeg was. Een bus stond ons op te wachten, daarin zaten de Mollenaars, de Duitsers en de Portugezen. Samen reden we zo'n drie kwartier naar het hotel. We zagen veel open heuvels, maar ook veel hoge gebouwen en bijna evenveel moskees. Bij het hotel stonden de gastfamilies en de Turkse collega's ons op te wachten. Een goed Engelssprekende jongen van 11 jaar, Can, daar mogen Mauro en Arno de komende dagen mee optrekken. Even kennismaken en TOT MORGEN!